Protection my dear


Use protection- finns de nått skydd mot kär-leken? let me no :P



har ingen att använda dom söta små skydd med som jag fick idag,så får dom åka i lådan.. saknar en viss person med sina små mjölkisar till armar.. charmiga helvete...


har slappat på soffan hela eftermiddagen o nu har jag kryp i benen ska nog springa över till grannen o våldgästa lite sen ska jag hem o göra rent åt sid o doc morris mer intressant än så blir d nog inte idag..

men är en glad tjej för det verkar som det ordnar upp sig trots allt de blir lite tight men med rätt inställning här i livet kommer man långt...


bajjbajj my love ones :)

Kommentarer
Postat av: Cina

Nä, enda skyddet mot kärleken e väl att få ett stenhjärta o helt stänga av, men det skulle lxom icke passa dig o din person

2012-01-23 @ 20:53:01
Postat av: emma

ge mig ett stenhjärta cina du skulle göra mig en stooooor tjänst.. haha hur då menar du att inte passa mig.. jag tkr de vore det ultimata hihih

2012-01-23 @ 21:23:51
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0