Now I see the light

så himla sann text.. låg o spelade låten för liam när han skulle sova o vart alldelles varm inombords. för även om jag haft en kaotisk tid de sista året eller ja åren kan man säga när jag vart som sjukast i mina "sjukdomar" o har stora problem som jag försöker handskas med på bästa sätt så har jag den sista tiden börjat njuta som fan av mitt liv.. jag har det jävligt bra ändå en son jag älskar över allt annat en fin familj helt jäkla underbara vänner o min syster som jag älskar fruktansvärt mycket o peanut.. sist men inte minst en kille jag träffar som jag gillar superdupermycket.. livet är inte så himla svårt egentligen bara vi människor som krånglar till de så jäkligt ;)


I open my eyes 
Each morning I rise 
To find the truth far 
know that it's there

I'm lucky to breathe 
I'm lucky to feel 
I'm glad to wake up 
I'm glad to be here

With all of this world 
And all of it's pain 
All of it's lies 
And all of it's let downs

I still feel a sense of freedom 
So glad I'm around


The day I am gone 
And the day that I leave 
I'll never regret 
One minute of life

Learned from the joy 
I've learned from the tears 
I fought through the dark 
Now I see the light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0