min drömkarl!

sitter o pratar med emma om hur våra drömkarlar skulle vara: här kommer min

han ska ha egna intressen som han brinner för
gärna musik   eller åka bräda eller så haha
[21:40:25] emma säger:
helst ha jobb o bil. stå på sina egna ben vara självständig o stark. låta mig göra saker o aldrig visa att jag behöver känna oro för att ej kunna lita på honom. han ska gilla barn o djur o vilja hitta på saker resa och sånt.. ha humor o vara manlig
lugn men ändå roli
[21:40:35] emma säger:
han ska kunna ta mitt temprament o mina utbrott o bara låta dom passera utan att trakaserra mig o vara på mig när jag blir arg vilket händer ca 30ggr per dag
men vi ska kunna bråka också såklart jätte viktigt att det inte är npn som bara sväljer, han ska välja våra fighter. när jag brusar upp ska han ba jaja skärp dig typ
han ska ha egna intressen som han brinner för
gärna musik   eller åka bräda eller så haha
[21:40:25] emma säger:
helst ha jobb o bil. stå på sina egna ben vara självständig o stark. låta mig göra saker o aldrig visa att jag behöver känna oro för att ej kunna lita på honom. han ska gilla barn o djur o vilja hitta på saker resa och sånt.. ha humor o vara manlig
lugn men ändå roli
[21:40:35] emma säger:
han ska kunna ta mitt temprament o mina utbrott o bara låta dom passera utan att trakaserra mig o vara på mig när jag blir arg vilket händer ca 30ggr per dag
han ska ha egna intressen som han brinner för gärna musik   eller åka bräda.
helst ha jobb o bil. stå på sina egna ben vara självständig o stark. låta mig göra saker o aldrig visa att jag behöver känna oro för att ej kunna lita på honom. han ska gilla barn o djur o vilja hitta på saker resa och sånt.. ha humor o vara manlig.
lugn men ändå rolig.
han ska kunna ta mitt temprament o mina utbrott o bara låta dom passera utan att trakaserra mig o vara på mig när jag blir arg vilket händer ca 30ggr per dag.men vi ska kunna bråka också såklart jätte viktigt att det inte är npn som bara sväljer, han ska välja våra fighter. när jag brusar upp ska han ba jaja skärp dig typ...




är sååå svag för trummisar hihi


här kommer emmas:
Men arbete, körkort, fint boende, humor, pålitlig..
här är emma w;s hon är fabror joakim her self
det roliga är att fast man har sina "tankebanor" av hur drömkillen ska vara så kvittar det när känslorna väl flammar upp ;)

Men arbete, körkort, fint boende, humor, pålitlig..
[
han ska kunna ta mitt temprament o mina utbrott o bara låta dom passera utan att trakaserra mig o vara på mig när jag blir arg vilket händer ca 30ggr per dag
men vi ska kunna bråka också såklart jätte viktigt att det inte är npn som bara sväljer, han ska välja våra fighter. när jag brusar upp ska han ba jaja skärp dig typ
ska kunna ta mitt temprament o mina utbrott o bara låta dom passera utan att trakaserra mig o vara på mig när jag blir arg vilket händer ca 30ggr per dag
men vi ska kunna bråka också såklart jätte viktigt att det inte är npn som bara sväljer, han ska välja våra fighter. när jag brusar upp ska han ba jaja skärp dig typ
vi ska kunna bråka också såklart jätte viktigt att det inte är npn som bara sväljer, han ska välja våra fighter. när jag brusar upp ska han ba jaja skärp dig typ
men vi ska kunna bråka också såklart jätte viktigt att det inte är npn som bara sväljer, han ska välja våra fighter. när jag brusar upp ska han ba jaja skärp dig
gärna musik   eller åka bräda eller så haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0