a long time ago

känns som d var evigheter sen jag skrev här,men förra veckan bestämde sig min kära mac för att kasta in handuken, o har vart utan sen dess.. men kör en liten uppdatering här :) i torsdags kom syster hit o sov över, o fredags morse hjälpte jag seppan o hans tjej med flytthjälp, på eftermiddagen kom lembra o syrran o hämtade mig o vi åkte och köpte målarfärg till mitt sovrum,sen åkte vi hem till mig emma gjorde vad jag kallar flämtade uttern,o hon mango chutney. ASGOOOTT mumma :) sen på kvällen åkte vi allihopa till fagersta, kom hem sent så jag o syrran slappade bara, o på lördagen var vi på påskimiddag hos anders, med tompa o ungarna o lena. skit trevligt o på kvällningen tog vi en sväng med emma innan vi gick hem till richard o hängde lite grann... sen på söndagen åkte jag hem o mös med min lilla älskling...



idag har jag målat lite i sovrummet o hängt med mia o lucia, o lucia var min räddare i nöden som idag lånade ut en mini laptop åt mig.. LYCKA.. hihih



dags att nanna kudde. har glömt att hämta ut mediciner hoppas dom har på lager nu,. haha ovanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0