Lycka

har haft en awesoome helg!.. lillemannen är hemma igen o de känns skit bra :) har försökt se nån kärleksfilm johanna tipsade mig om, det gick inge bra.. kolla på film när man är ensam ska jag stryka från listan.. svårt att fokusera då :)


vi kollade på killerklowns from outher space tidigare idag.. nästan hela iaf ;)



nu ska jag ta min onda hals o bädda ner mig med mina grabbar o sova, hoppas INTE jag drömmer om att åka in i fängelset igen som jag gjorde inatt..  det roligaste var att anledningen till att jag åkte in var manipulation.. haha

"Manipulation är en konst, och psykopaten är mästaren. Vem som helst kan bli offer."

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Pok

De går ju aldrig bra för dig verkar de som ^^

Haha vi lyckas ju aldrig kolla klart på en enda film hihi jävla snacktanter vi är

2011-09-26 @ 13:58:18
URL: http://bleedingthoughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0