children of the corn!

idag gick jag upp o lämnade lillprinsen på dagis, skyndande mig hem igen var JÄTTE trött haha..  johanna låg o snarka så jag kröp ner o la mig igen sen vaknade vi inte förnst halv två. då förflyttade vi oss till soffan i någon timme innan vi tog oss för att ta oss ner på stan, OHLALALA vilken tur för emma fick KATCHIIIING ett aha moments hihih :P skit detsamma vi satt där o höll lådan som dom wiggas som vi är.. :) vi käkade också mat på det stället som kexet kallar "fattigmans" mat.. smakade roadkill idag o det var massa jävla bananflugor.. jag skulle skälla ut en kille som städade där men han pratade bara "ENGELSKA" och eftersom jag bara kan "SVENGELSKA" så struntade jag i det.....


nu har vi vart hemma hos johanna och hämtat massa kläder och maskeradkläder,... vi ska snart sätta på children of the corn DUMT att vi ska envisas med skräckfilmer inatt låg jag vaken i någon timme o var livrädd o johanna ba, ÅH hörde du de var nån som tassa i hallen. OH hörde du smällen i köket.. tack men jag är livrädd som det är UTAN att du ska berätta varenda ljud du också hör gumman hahha...



Nattinatt sötsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0