Mysigt är det :)

kvällsmys igen :) har vart ute o busat ett bra tag nu, peanut har vart heeelvild o liam och jag har lekt agenter, jag var kent agent och han aron stone.. värsta toppen teamet.. sen åkte jag kickboard hem med peanut fyfan vad roligt de var förutom när han fick för sig att dra då vart det farligt farligt.. :) ikväll när liam sover ska jag iaf försöka se klart "jag saknar dig" det har jag väl typ försökt med i en veckas tid snart  ;)


skulle behöva en handy man att plocka ut ur garderoben som tex NU för att fixa tvättmaskinen..

snart är helgen över och hittils har jag haft en toppenhelg med massa mys och igårkväll fick jag lite kvällsällis vilket var uppskattat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0