Hej nya människa!

japp jajjemensan det är precis så det känns, efter att ha blivit insatt på nya kuckelimuck mediciner så är det bara att börja lära känna sig själv på nytt igen.. den där tokiga glada impulsiva emma är putsväck för mestadels o även om det kanske är de bästa så saknar jag VERKLIGEN den sidan av mig själv för jävlar vad roligt det är.. men någonstans så vet jag ju innerst inne vad som är skadligt och inte..


hur som helst så står jag vid ett vägskäl just nu med rätt tunga beslut som måste tas.. det har blivit väldigt många nu som betyder o jag vet inte riktigt hur jag ska hitta ut.. jag behöver hitta mig själv få leva med mig själv efter ett sånt långt förhållande som jag ändå haft.. hela min ungdom vill jag uppleva igen. fast på ett mognare plan men jag behöver det här impulsiva o busiga för att sedan kunna hitta tillbaka till de lugna trygga igen..   det är iaf en superbra balans mellan mamma livet o mitt "andra"...


så bra som jag gjort det senaste halvåret o allra helst sen jag vart insatt på mediicner har jag inte mått på åratal och jag har äntligen funnit lyckan i livet på ett sant sätt.. jag vet vad jag behöver för att må bra och jag tar ingen skit, de som ej får än att må bra har ingenting i ens liv att göra. jag har komplicerat mitt tidigare liv på tok för mycket på helt onödiga sätt som är skadliga... det låter kanske som jag menar på att mitt förhållande var roten till allt ont,och så var fallet absolut inte.. tiden var inte rätt o jag kommer alltid att älska mattias på ett sätt, vi har gått igenom så oerhört mycket och han är pappan till mitt barn. jag önskar jag kunde göra det jag gjorde ogjort men jag hade inte redskap att göra på något annat sätt..


Hejja lycka o sunda härliga liv.. i fakken lav you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0