härlig kväll/natt :)

när jag kom till mia ville hon direkt åka o hälsa på martin :) så vi tog en taxi till hammarby där han befann sig. var faktiskt riktigt roligt att träffa honom då jag träffat honom i somras på ett ställe under några dagar.. mia var superduper rolig haha fyfan vad den pinglan kan hihi

sen tog jag bussen hem till min granne där vi spelade call of duty HAHA FAIL.. jag var skiiiit dutti NOOOT men kul var de o nu drog han hem för ett tag sen, under tiden vi var här ramlade en skitfull söt johanna in.. man kan inte annat än älska henne :) nu ligger hon och snarkar på soffan peanut tittar fundersamt ut i vardagsrummet o undrar vad de är som låter..

imorn får jag hem min älskade prins o jag funderar på om man kanske ska gå på bio imorn med honom eller på söndag om han nu vill det denna gång :)


ska sova i mina nya körsbärs sängkläder inatt :) söta drömmar på er


LOVE //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0