Grannjävel!

vart ju så glad när spåkulan gav mig denna hemlis imorse, tog dock fel på granne


önskade att de kanske var min söta granne någon våning under, MEN nej då var det nog förmodligen snuskgrannen som var efter mig förut, som idag så glatt trodde att vi var bästisar o nästan gifta igen, snusk att inte fatta att jag är rädd o äcklad av honom.. han hade ju minsan fått höra vad jag o p gjort o hur matte tog det osv.. WHAT emma tappa hakan.. vart matte lika sur på dig som han vart på p.. HARKEL HARKEL för det första,känner jag dig? för det andra,vad fan har du med det att göra .. OCH NEJ du ska INTE komma hem till mig o defenetift INTE låna min hund för långpromendaer o tack min söta lilla son som berättade vart vi bodde också så fint..


iaf så har jag två andra grannar i detta hus jag gillar, pia tex ska jag ha filmkväll med imorgonkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0