what are words!



jag söker med ljus o lykta  efter mitt liv, la ner Facebook i söndags  o söker nu efter mitt sociala liv undrar om det fastnat i nått taggat inlägg i nåns logg lr nått....   det finns absolut INGET att göra längre vid datorn haha men det är ju just detta jag är ute efter.. men de är sån vana att logga in HELA TIDEN o nu har man typ inget att sysselsätta sig med hihih








jag o syster har sett klart wrong turn 4, var den bra? det vette sjutton, vi kollade väl bort ett antal gånger iaf o jag är glad att dom chipchopa bort deras huvud på slutet o att faktiskt INGEN klarade sig..  så nu behöver ni inte se den heller när ni vet slutet o allt hihi :) OLLEHYVVE


nu ska peanut kissas o sen ska vi sussa nattinatti sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0