här talas de friskt..

fick nyss höra att folk anser att jag inte visar liam någon kärlek utan hellre kramar om hundarna. haha tillåt mig att skratta åt dom som säger de, skapligt lågt att sjunka till den nivån o mattias känner inte så många så jag kan väl nästan lista ut vilka dom personerna är..  har ni åsikter så är ni välkomna att komma med dom till mig.  jag vet att personerna läser här, så kan jag passa på att hälsa att jag ej tar åt mig för jag vet själv vad min son får o hur mkt tid jag lägger o lagt ner på honom. ja i stort sett allt jag gör är för enbart honom..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Whooooot? Jag har aldrig sett dig krama hundarna ens.. Skit i sånt där! Du vet att du är en bra kräkleksfull ;) mamma



puss

2011-03-14 @ 10:36:35
Postat av: Marina

Men herregud va är de för folk?! Låter ju som att dom personerna har mycket fritid... Även om vi inte träffas ofta så märker jag som läser här o på fejjan att Liam är ditt allt:)

Dom e nog bara avis för att du klarar av att ha barn o två fina vovvar utan problem!

2011-03-14 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0