.....

imorse var vi iväg å vaccinerade hundarna, peanut väger bara 15kg lillkillen han är ju ett år o allt.. pumba vägde 18,8 som när han kom, men nu har han fått markerad midja o dom sladdriga musklerna har nu blivit fasta o fina.. ;)  sen åkte vi hem jag stressade till bussen o han precis ner för den var försenad några minuter sen när jag kommer ner på stan kom vi fram till att johanna o jag missförståt varandra lite o inte alls ens bestämt vart vi skulle sets hahaha så jag hade bara fått för mig att de var på stan o eftersom jag bara hunnit vart där en timme struntade jag i de pga bussen tar sån tid med byte o allt, ska försöka träffa henne på nått annat sätt.. liam o mattias är där nu o äter pizza o kollar film o har fredags mys med dom o så är saga o loke där också. toppen mys jag är lite avis, men tänkte att jag ska passa på att åka med syster o johan o storhandla när man väl har skjuts. de är guld värt.. :)

jag skulle behöva få i mig nått har bara ätit frukost idag så får köpa nått på maxi man kan äta när hundarna vart ut o maten är på plats i skåpen :)

hoppas er fredag blir bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0