Baby blues

denna film såg johanna robin jag o matte idag på vår filmkväll. den var äcklig
annars började dagen med sovmorgon för min del,sen gick jag ut 1,5timme med hundarna o efter de åt jag frukost sen åkte vi ut direkt o käkade lunch ute hehe o sen var vi ute å lekte i några timmar i olika lekparker o de var riktigt bitande kyla.. sen fick vi besök av johanna o robin på en snabbfika o efter de däckade jag på soffan o när jag vaknade var kl redan sju så då käkade jag o sen vid halv tio kom robin o johanna igen för filmkväll hehe


imornbitti ska jag o johanna gymma o efter de kommer mamma o hämtar oss för vi ska fira syster för hennes 18års dag.. nu ska jag se ett avsnitt ballar av stål sen sussa.. nattinatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0