FUCK NORMALITY

har så söta vänner som alltid finns vid min sida, o alla deras söta mess jag får lite mellanåt betyder så mycket.. guld värt <3



idag vart det lite ändrade planer när jag vart ut med peanut o kom till huset stod syrran där,så jag följde med mamma o syrran till maxi o handlade lite sen åkte vi hem hit o fikade.. efter det struttade jag hem till mia där hon o lucia var.. haft en supermysig dag o fick middag innan jag gick hem japp där äts det vid niotiden när martin kommer hem. ja alltså vi vuxna ;) "vi" hehe



Ja jag är väldigt sliten tjej idag,men pancho myser iaf med mig ;)

här är en av mina absoluta favorittjejer eller ska jag säga tanter ;);)


Liam är hemma hos sin papps tills på söndag, känns oerhört tomt här hemma utan honom men jag får lov att dela med mig av honom också till mattias ;) nu ska jag sätta på en film o ska nog sova i soffan inatt också himlans skönt är de ju faktiskt.. :)




Kommentarer
Postat av: Poki

Du får ursäkta de ändrade planerna men de blev försent gumman,

jag vill kunna umgås länge med dig och där hade jag inte hunnit något utan bara suttit som på nålar av stress.

När jag kommer hem ska jag bjuda dig på middag (LCHF-vänliigt såklart) och vin. så ska vi sitta hela natten och prata och mysa.



Tycker de känns underbart att vi har hittat varann igen och jag vill inte att de ska försvinna.



Love you! Puss J

2011-12-16 @ 08:23:45
URL: http://bleedingthoughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0