Ågren!

usch vilken grej! hakade på en impuls rätt starkt idag, som sedan var nära på att sätta någon annan i en knivig sits... är så tacksam att det ordnade upp sig men jag känner mig fortfarande skyldig o oerhört dum.. en person som jag inte "kännt" speciellt länge eller knappt känner men visat sig vara en jäkligt reko person.. men efter att vi pratat 2ggr i telefon så känns de aningen bättre o S jag hoppas på att vi kommer bli bra vänner :) såna som dig vill jag ha i mitt liv....




tacka vetja vänner, både marina o syster fick höra på mitt gnat om hur orolig jag var.. big thanks to you sweet darlingos <3 o att ni förstår mig o stöttar mig hihi




saknar min lillprins nå oerhört.. du fyller upp mina tomrum o ger mig lycka som ingen annan kan,. du är den största gåvan jag någonsin kommer få!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0