självömkan lika med fingrarna i halsen!

det osexigaste som finns det är personer som sitter o gnäller var eviga dag över hur tjocka dom är, hur olyckliga dom är över diverse saker etc. GÖR NÅGOT ÅT SAKEN det är ingen annan som skapar er lycka,utan just ni själva..



iaf så har jag haft en toppen dag.  jag o johanna hade liten dejt på stan idag där vi satt o snacka om massa saker o hade mysigt..  den tjejen kan få mig att må så bra som ingen annan kan.. ja jag är lite smått galen i henne men hon är så jäkla speciell o vi är så lika på många sätt.. sen åkte vi hem o hämtade liam... jag o liam ska mysa lite extra idag för imorn åker han till sin pappa i två dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0