my hearties

några bilder från dagen.. :)

denna dag har vart underbar. först börja de med krångel mammas bil fick nå problem så e-tuna vart inställt, så jag o mia tog med oss ungarna o åkte ner på busborgen där dom lekte järnet o sen fick dom äta lunch där.. efter de åkte vi hem till grannen o mös.. har också kelat med siames kattunge så sööt... sen kom mamma hem till oss för att sova över, vi började med att städa upp lite här hemma o efter en stund kom pappa kevin o joel o med sig hade dom PEANUT... har stängt av alla känslorna o ställt in mig på att sälja honom... men jag vart så ledsen när jag såg honom å jag har fällt massa krokodiltårar så han får nog bo kvar här med mig o liam..   sen när pappa o killarna åkt hem så åkte mamma jag o liam o köpte med oss mat o åkte till björnö satt där o åt på stranden MYS, sen badade liam o kvällen var perfekt.. sen har mamma o jag setat o pratat nu på kvällen.. älskade underbara liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0