marknad

igår åkte jag liam o peanut hem till vässan igen.. johanna kom hem till oss på direkten o vi gick ut i lekparken o busade innan de var dags för middag sen kollade hon o liam film medans jag donade.. när liam väl somnat kollade vi på djurkyrkogården o sen satt vi o skrämde upp varandra med saker vi upplevt..


sen idag sov emma som en stockad säl, johanna var så söt att gå ut med peanut osv.. o sen åt vi färskt bröd till frukost innan vi drog till marknaden med en gnällig unge.. nu sitter mamma yr i bollen efter karusllerna o tror jag storknar haha men kul som fan äre iaf..










ska snart klippa ny thisa sen ska jag sy på mina nya märken på nya jackan.. :) 2st av mina absoluta favoritband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0