Godmorgon härliga måndag!


har precis vart o lämnat liam på sitt nya dagis, de var jätte stort sen får dom gå å äta lunch varje dag på skolan. vet någon som kommer vara stolt :)  efter jag lämnat tog jag en skogspromenad medans jag pratade med emma w i mobilen, älskar den tjejen så mycket så de är galet...


det är jätte skönt att ha liam hemma igen. han pussar på mig hela tiden o säger mamma jag älskar dig mest i heeela världen.. finns nog inge bättre än att höra dom orden från honom..



och sen är jag så bortskämd med mina vänner dom överröser mig med kärlek o komplimanger.. de är sann lycka o de känns som att livet går i rätt riktining.. jag har de jag behöver nu i mitt liv och de känns komplett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0