fagersta

åkte till fagersta i tisdags, om jag ej minns fel, har vart hos mamma o tagit de lungt, umgåtts med marina o emma o hennes underbart söta dotter Molly, de flesta dagarna, en av dagarna var jag o marina ute i adams pappas hus vid sjöhagen o låg o solade hela dagen skit nice var de.. roligt att vi fått tillbaka vår kontakt igen. sen på kvällen var vi på grillkväll hos muffen o robyn i deras nya hus,, jätte fint hade dom.. här har ni några bilder därifrån http://delightz.blogg.se/2011/august/two-days-in-pictcures.html#comment
sen i går tog johanna tåget till fagersta o hängde med mig, sötnöt men sen på kvällen drog hon ut på egna äventyr o sen möttes vi idag o har haft en riktigt jäklar mysdag enligt min mening hihih.. ska snart gå ut NYKTRA på pictures o sitta o umgås lite
imorn kommer ÄNTLIGEN min älskade liam hem till mig... <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0