tvättis

idag åt jag o matte ute mat. detta är helt klart min favorit utemat. mangiami tror jag de heter ;)

det är kyckling lök sallad jalapeno o sås i denna å den är så god..yamyam




håller på att tvätta liams jackor nu så dom kan åka ut på annons..de tar emot men lika bra att inse att dom inte kommer till användning, om han inte ivll ha dom som bolero vill säga..

jag har gjort en kladdkaka oxå tills ikväll..



Recept

Ingredienser:
100 g smör
2 st ägg
3 dl strösocker
1 msk vaniljsocker
3 msk kakao
2 dl vetemjöl
1tsk salt

170°c tills den är i önskad konstistens, jag gillar inte när dom är kletiga utan jag vill ha dom mer segaktiga. så nu står den i kylen o segar till sig..

nyttiga torsdag *hosthost*



Kommentarer
Postat av: Erika

aldrig ätit! påminner kanske om kycklingkebab?



prova ha i en kaka mörk blockchoklad eller "finare" choklad typ premium marabou 70% (smält) i kladdkakesmeten nästa gång, du kommer inte bli besviken ;-)



2010-09-23 @ 22:19:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0