Pappa!

idag åkte jag matte o liam ut på erikslund för vi behvöde köpa vissa saker.. jag köpte en apportbock så jag ska börja klicka in peanut på den. =) spännande o se hur fort han lär sig. =) iaf när vi var klara så kom pappa å vi vart bjudna på lunch o efter det tog matte o liam bussen hem o jag o pappa åkte vidare till ica maxi o storhandlade o när vi kom ut därifrån så öste regnet ner bokstavligt talat. sen åkte vi hem och fikade lite och Liam fick jätte fina kläder från P.O.P och annat smått o gott =) och matte fick oxå fina kläder o skor av papps.. =) så roligt att ha pappa nära nu, vi måste åka ner o hälsa på dom SNART..




nu ska jag ta och borsta peanut duscha honom göra rent hans öron o klippa klor så han är fin tills imornbitti då vi åker iväg på utställningen. whis me luck ;)

kramkram

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Lycka till!

2010-09-18 @ 21:09:13
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0