Liams uttal!

Liam har problem att uttala vissa bokstäver så nästa vecka om jag minns rätt ska vi till en talpedagog.. nu är de ju så att jag älskar hans felsägningar dom är så söta jag blir varm när jag tänker på de..  han har ju svårt att säga f och r tex så han säger

sajmoj o sajsaj till farmor o farfar
sussingar till fossingar
sot till fot

osv ... tycler bara de låter charmigt. nu vill dom vara ute i god tid o rätta till de med små enkla saker man kan göra hemma. de är bra ändå att man får hjälp i tid då det är lättare att rätta till de..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Alvin ska också gå till en talpedagog! Tycker också det är bra att dom tar tag i det i tidig ålder. Hur länge har ni fått vänta?

2010-09-14 @ 21:48:35
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0