flower

såhär fint hade hibiskusen blommat ut när vi kom hem i söndags.. =) så fin

idag har jag vart med sandra o kollat på deras hus.. =) så mysigt med hus o sen åkte vi förbi hunsportcenter där jag köpte utställningskoppel åt peanut


skulle ta en bild men man ser inte så mkt av själva koppel/halsbandet ;) det är iaf läderkoppel o kedja i samma.. =) det kommer han bara kunna ha den här gången sen har han nog växt ur det eller ja iofs han kanske kan ha de om vi tar någon till utställning nu de närmaste tiden.. =)

sen när jag kom hem så kom svärmor o hämtade upp mig så vart jag bjuden på lunch nere på stan.. sen kollade vi lite i butiker innan hon lämnade av mig hemma sen hann jag bara hämta cykeln o dra iväg å hämta liam så nu sitter han å äter mellis.. sen är de dags för lite bus ..

kramar

Kommentarer
Postat av: robyn

taack! ska ta lite bättre bilder imorgon täntke jag :D jaa.. dom är svinroliga att läsa! hoppas dian kommer snart då! pussen!

2010-09-15 @ 00:12:49
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0