arbetsrehab

idag har jag alltså vart  första dagen på arbetsrehabiliteringen jag förmodligen ska börja.. vi ska mötas 3 onsdags eftermiddagar och den sista gången får vi bestämma oss för att fortsätta eller ej. jag har väl iofs redan bestämt mig då jag ser detta som en stor chans att få hjälp ut i arbetslivet vilket jag ser fram emot, men jag kan samtidigt inte blunda för dom begränsningar jag har. men det känns super duper att äntligen vara igång o de kändes riktigt bra idag,  nu efteråt snurrar de i huvudet som bara den o jag skulle helst av allt bara lägga mig i sängen ett tag o rensa tankarna o återhämta mig men de får man ta ikväll när liam somnat.. hur som helst så verkar de jätte bra där man tar de i lugn takt å man kommer att vara där ca 2-4 år beroende på hur pass varje individ behöver..

jag är superglad att jag fick chansen att gå med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0