älsklingen!

idag har mattias köpt ett par höst/vår skor åt liam. fick ett mms på dom o då såg jag att de var rosa o lila detaljer vilket både matte o pirre missat ;) så han åkte ner till ryns o skulle byta men dom hade inge "kill"färg i samma sko så de fick bli en viking goretex sko istället. synd att dom inte hade samma eftersom killfärgerna var 200kr dyrare om man ville ha med kardborre. en lätt luftig sko som är perfekt när de blir lite blött o fuktigt ute..



detta impremeringsmedel kan jag lätt rekomendera. dom brukar ju lukta starkt.. detta luktade ljuvligt.. luktade som en smaskig parfym ;)


kiwi all protector. =) tummen upp!


iaf så har jag vart på sista träffen på arbetsträningen. nu är schemat bokat, i början kommer jag gå tors em o fredagar några timmar.. =) nästa vecka drar vi igång på riktigt =) trevligt..

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0