städning pågår!

har precis plockat klart här hemma TYP ;) har dammsugit oxå så nu ska jag börja damma sen är de bara torka golv å göra rent toan sen ska jag äta mat o betala räkningar. riktigt skönt kommer de bli att sätta sig sen o ha soffmys..


mycket som hänt de sista dagarna som skakat om mig rejält. har fått mig att tänka om rätt rejält och min största fiende är att jag tror så gott om folk, jag har svårt att förstå hur folk ljuger rätt upp o ner. lögner svek o falskhet är absolut det värsta som finns i min värld. nej nu är de dags att gå vidare o släppa vissa kontakter som tar för mkt av min energi.. idag har jag gråtit i stort sett hela dagen så nu känner jag mig rätt tom, men efter städningen känns de lite bättre faktiskt. är stolt o tacksam över min fina lilla familj jag har med mina 3 killar <3



ciao bella...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0