sötaste kaxboll

idag har jag o peanut haft besök hela förmiddagen utav en väldigt trevlig ullis, o hennes söta lilla kaxboll stacy på 8veckor. hon är helt underbar. ;) så på tisdag kommer hon hit första gången o håller oss sällskap.. :)

förresten så såg jag o mattias några avsnitt utan " så mycket bättre" inatt. oh cheeeses vilket mysigt program. fick tårar i ögonen flertal gånger o man blir varm utav de härliga människor som är med där..  Dileva vilken underbar personlighet så jäkla flummigt charmig. petter verkar oxå väldigt go. jag gillar alla förut christer sandelin, sen tycker jag september är jätte fin men man ser inte så mkt utav hennes personlighet annars är dom tok goa allisammans.









alltså jag slutas aldrig förvånas utav folk, jag har fått en liten ministalker efter mig. vad är det som är så intressant i mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem stalkar dig? Vi gillar också så mycket bättre! Kram

2010-11-24 @ 20:11:15
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Intressant ! Men underskatta inte dig själv. Kram

2010-11-28 @ 07:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0