monday

idag har liams dagis vartit stängt så han har vart hemma med mig hela dagen, förutom när han å matte var iväg till logopeden, nu ska vi inte tillbaks nå mer förnst efter jul nångång..  vi har målat o pysslat lite idag o bara lekt. ute har vi inte vart jag tycker de är på tok för kallt ;) men när matte kom hem så åkte han o liam 4hjuling..

12minus är lika med minus för mig...

imornbitti kommer hundmaten som alla barn i familjen ramstedt ska ha ,;) skönt att fylla på igen så har man så de räcker i 3månader frammåt.. imorn får jag hit lillvappisen så ska jag ta kort så får ni se lillsnuttan..

nu ska jag träna lite freestyle med peanut.. morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0