hahahah härliga snuskhumor

emma o jag snackar på msn o hon skickar över väldigt roliga skämt.. hahahah

Två män är på fjälltur. Det är soligt o varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena: Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet! Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han. Den bitne frågar oroligt: Vad säger läkaren? Kompisen svarar: Du kommer att dö!



Varför uppfann gud underlivsklåda?

Så att även kvinnor ska veta hur det är att leva med en irriterande fitta






Vad är värre än att bli våldtagen av Jack the Ripper?

Att bli fingerpullad av Kapten Krok.




Jag är inte lika stark som Arnold, inte lika snygg som Mel Gibson, inte lika sexig som Brad Pitt men jag slickar som Lassie..

Grattis!

Ni har vunnit OLW`s första pris för att ni har ställt upp med er penis som modell för deras nya ostbåge, med motiveringen:

Mindre, mer böj och mer ost

bäst hittils






Killen var på krogen och träffade en riktigt het tjej. Efter några drinkar vräkte killen ur sig:

- Vad kan en sån böna ha under kjolen?

- En tvättmaskin, viskade hon sensuellt i hans öra.

Killen följde med henne hem och tvättade. Nästa helg var de båda tillbaka på krogen, och killen jazzade fram och frågade om han kunde få låna tvättmaskinen den här kvällen också.

- Nej! Du hade så lite tvätt, så du kan lika gärna handtvätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0