Lycklig

allt känns så bra som de kan nu.. =) fick mail av Elin som är peanuts uppfödare imorse där hon bjudit in oss på kennelträff i augusti där de kommer bli aktiviteter och annat smått och gott. det ska bli riktigt trevligt.. får se om jag ska sammåka med ett par härifrån västerås de vore super kul..
på fredag åker Liam till sin farmor o farfar o Johanna o robin kommer hit. o på kvällen kommer även alex upp på lite dricka sen kanske pirre o gänget. det ska bli så trevligt att få umgås lite o gå ner o kika på power meet. johanna o robin stannar hela helgen o de finns inge roligare folks än dom.. =) eftersom dom har sin hund med sig oxå så blir de ju inte allt för mkt spring ute men de blir grymt ändå =) ska försöka få matte att hämta hem den andra soffan till balkongen oxå så man kan fixa till där ute.. =)
denna vecka är första veckan på liams sommarledighet o i helgen var jag hemma hos mamma hela helgen de har vart underbart skönt. vi har solat paddlat kanot o ätit gott o bara myst.. kanot turen var ett skämt haha  jag syster o mamma vi höll på att vicka hela tiden.. :P sen på lördagen ringde matte så jag o mamma fick åka o hämta peanut o åka raka vägen till strömsholm där han vart sövd o han hade så ont stackarn, han gnydde hela natten sen fast han hade 2 doser smärstillande men sen på söndag morgon var han sig själv igen så nu äter han smärtlindrande och antiinflammatoriskt..  3800 gick kalaset på. tur man hade försäkring så jag fick själv bara betala 2600 + 400. matte o liam kom hem igår morse så nu har jag hunnit vila upp mig ordentligt men de känns som de behövdes =)
jag är så glad att jag har mina emmor som betyder så oerhört mkt för mig.. emma L har börjat komma hit riktigt ofta o vi åker ut på våra små äventyr o har riktigt mysigt.. o den andra emma hennes samtal betyder så mkt..
just de ja.. en annan sak som jag är så glad över är att min pappa har fått jobb i katrineholm så om en månad börjar han där. så med bil kommer de ta en timme istället för 5 timmar.. =) skiiiiiit kul
imorse när vi var ut så fick peanut tag på en död fågelunge.. UJÄCK jag mår illa av tanken så nu har jag gett han massa sparris som förhoppningsvis ska linda in benen och de och sen hopppas jag att han inte blir dålig nu av alla snuskiga bakterier..
mkt att skriva nu men den 8september ska jag oxå börja på arbetsrehabilitering och de känns grymt kul jag är super peppad att äntligen få komma igång med nått.. =) yeeeey nu ska jag leka lite med liam vi har nyss lekt med playdo deg men nu har han smitit in i sitt rum.. morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0