life is good.

i
idag har jag lyckats städa hela lägenheten. oh ja de krävs en hel del för att jag ska orka ta tag i exakt hela lägenheten men de var skönt nu att ha de gjort.. måste damsuga torka golv å damma igen på fredag innan gästerna anländer men då går de fortare.. sen hann jag vila en stund på soffan innan emma ringde o sa att hon snart åker så bara hoppa in i duschen o fräscha till sig.. sen åkte vi ut på hälla en sväng innan vi köpte glass o latte med oss ut till björnön där vi satt o snacka en sväng, Mysigt =) sen åkte vi ut med bilen på vår lilla runda sen köpte vi med oss sallad o burgare åt matte å åkte hem.. jag å matte har tagit massa kort ikväll med photo booth o de är så jäkla kul haha.. =)
nu ska jag snart gå o sova o imorn ska liam till sin kompis ifrån dagis o leka på dagen sen på eftermiddagen ska jag o matte o liam ner på power meet så han får kolla alla bilar innan han ska iväg i helgen.. =) lillprinsen är heeeeeelt galen i allt med motor i sig.. så ni förstår ju varför mamma betyder så mkt med tanke på all motor jag har i mig hahah näråå
godnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0