m is for music

stackars chili han vill krypa ur sitt egna skinn just nu.. haha plutt då, idag har han de super kämpigt med avalons löpande..

har fortfarande inte fått i mig frukost.de brukar jag aldrig missa men idag har jag slappat i soffan o lyssnat på musik o sytt i alla knappar i min jacka som lossat,. ska in o duscha nu o göra mig klar ska till doktorn o kolla upp mina föttter idag äntligen blir det av. ska även ta upp mitt sår som jag har i bikinilinjen..  var ju hos doktorn den 13november för jag hade ett öppet sår på ca 5mm där och jag skulle återkomma om de ej blivit bättre efter en vecka. som sagt var så är jag inte den bästa att ta hand om mig själv men är de liam eller hundarna är de super viktigt haha.. iaf så är de fortfarande ett öppet sår som varar mitt läkekött är inget att rekomendera. helt sjukt hur dåligt min kropp tar hand om sår och sånt.  

nähäpp nu är de dags att fixa lite.. kramkram

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack :D



Hoppas du får en bra dag :)

2010-02-15 @ 11:52:37
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Erika

härligt o höra, vi med ;-) hoppas du fått en bra start på veckan!

2010-02-15 @ 12:14:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0