LÖRDAG = bra dag

igår så var pirre så snäll att tatuera mig =) men aj aj vad fågeln å kvisten å blommorna på baksidan gjorde ont.. vill ju bygga ihop allt men de tar sin tid. :P




iaf efter vi var klara o stod o vänta på bussen ringde emma då stod hon å tina utanför studion o väntade på mig.. så då hängde jag med till hälla å så fika vi på mc D o när jag kom hem så kom pirre å therese så käkade vi fajitas o sen var dom här till ett tiden..  vad mysigt faktiskt =)

de är ju så fint väder idag MYS. matte hade bokat biobiljetter till spöket laban så de ska vi göra efter lunch nu ska vi ta o rensa upp i liams rum innan vi äter lunch..

kramkram



Kommentarer
Postat av: marre

ojj vad fint de vart!

2010-02-22 @ 21:53:37
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0