hey

hejhopp.. äntligen kvällsmys i  soffan.. data i knät o väntar på PARADISE HOTEL. snart slut buhuu..

var o hälsade på sandra o knoddarna en sväng jag o liam efter dagis.. var roligt som vanligt.. sen gick vi hem o jag plockade undan i min zombie takt.. ;) sen gjorde jag mat o gick på promenad med mina hundar.. jag ringde en gammal vän idag.. underbara toka.. älskar o saknar henne enormt.. =) sen efter de ringde jag min andra älskling emma.. oxå heeeelt underbar hon.. tur dom finns.. =)

imorn ska jag o liam till barnmottagningen och göra ett Ultraljud på hans njurar.. håll tummarna för oss tack.. mitt <3

trevlig kväll o söta drömmar


Kommentarer
Postat av: sandra

Söta drömmar är det sista jag har kan jag säga :-) haha

2010-02-04 @ 08:47:20
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0