En sång för fred- Ras Cricket <3

nu har jag vart o lämnat in nycklarna från gamla lägenheten och fått dom nya registrerade.. så skönt att ha detta avklarat. =) jag vart inte tvungen att måla om något vi fixade bara till hallen med två nya våder som jag hade..  sen vad dom snälla att ge oss en nyckel till garaget i källan så liam får ha sin 4hjuling där =)

musik är ett av dom absolut viktigaste saker som finns i mitt liv.. jag ääääälskar verkligen musik de finns ngt till alla sinnesstämmningar..


nu ska jag ta tabletter för fossingarna sen försöka fixa upp bland alla nya kartonger vi fick hem igår..  får se om jag kanske ska träffa sandra en sväng idag om hon inte är upptagen.. saknar sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0