sunny day

vilket underbart väder.. har precis ätit en väldigt sen frukost ute på balkongen =) underbart liam han åt frukost kl 8 han, men på söndagar brukar jag alltid äta sent..

jag har precis boktat biljetter till mig o lillis till monster truck.. vi får väl hoppas att dom kommer denna ¨gång för när vi skulle gå med mamma så tog dom som anordnade de sitt pick o pack o drog i sista sekund.. nu är dom iaf betalda o jag blir skogstokig om de skulle vara samma gäng nötter.. Liam har ju vart galen i monster truckar o 4hjulingar o crossar o allt sånt sen har var väldigt liten..



vi ska snart ta o bege oss ut på våra räser o åka till ankdammen o mata ankorna sen ska vi åka till en större lekpark o busa o njuta av solen =) LOVELY


just ja igår så hämtade vi hem liams cykel som stod kvar vid gamla lägenheten sen cyklade vi ner till godisbutiken vid kristiansborg de var första gången liam cyklade med oss när vi hade våra cyklar med.. han var de sötaste jag sett hehe lilleplutt vad go han är.. han tog i allt han kunde <3

hoppas ni får en bra dag ni med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0