påskhelgen


vi vart hämtade av svANTE i fredags efter dom hämtat mitt älskade fina hjärta =( stettan o robin var oxå dör hela helgen o de var skit skoj =)  har haft en kanon helg med god mat påsk lunch på lördagen då även evelina adde saga o loke kom fint väder fick vi oxå =) så bra de kan bli sen på kvällen fick vi lammstek o sås å hasselbackspotatis o sen gjorde vi marängswisc till efterätt.. sen i dag åke vi hem tidigt o när jag kom hem så tog jag tempen så jag har feber nu men vi tog oss ner på stan på bio iaf =) Draktränaren i 3D de var skit bra ju =) sen käka vi middag o cykla hem nu ska jag börja plocka upp all packning o sen göra tårtor å sen om jag orkar ska jag o matte köra lite LIPS =) får nog stryk igen hahha

imorn ska Evelina köra laser på mig. ska ta bort min ängel på armen så de blir helt tomt för en helarm..  men jag är EXTREMT RÄDD inför de det ska ju göra riktigt ont..  menmen de är bara bita ihop haha.. :P

här kommer lite bilder.,.






'



hittade alla sovandes när jag kom upp


hoppas ni oxå haft en bra påskhelg!

Kommentarer
Postat av: marre

Vad mysigt ni verkar ha haft!

puss

2010-04-05 @ 12:34:32
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0