ny vårjacka till Lillis

vi var tvugna att beställa en jacka till Liam eftersom han växer så de knakar så dom han hade i höst är för korta i magen.. min stora kille han har verkligen blivit lång nu =)  vi beställde en  Nanook skaljacka


Jackan kan användas som vind- och regnjacka på vår, höst och sommar samt för aktiv lek under vintern med rätt förstärkning under.Entrant V har en vattenpelare på 10000, den har en mycket god andningsförmåga.
Sömmarna är tejpade och man kan tvätta plagget i 40 grader och använda torkskåp eller tumlare på svag värme.


vi har ett par täckbyxor därifrån till Liam o dom är super bra de är alltså 10 000 vattenpelare på dessa o galon har 5000 bara o andas ej.. dom är dyra men de är det värt.. dom har jätte rymliga storlekar oxå,..

min feber vill inte ge med sig så idag ska jag ta de lungt medans liam är på dagis ska nog spela lite xbox o sen vid 4tiden kommer min älskade syster hit o sover över.. =)


ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0