friday love..

idag har vart en riktigt bra dag.. imorse kom mamma o kai o hämtade upp mig så åkte vi ner på stan o kikade lite o käkade lunch jag köpte ett par solbrillor. LIKE I LIKE.. sen åkte vi hem till mig o tog en kopp kaffe mamma gjorde en övning på mig som startar energin. sen hämtade vi liam o sen stannade kai o liam hemma hos oss o käkade glass o busade medans jag o mamma åkte till maxi o storhandlade.. det var sååå skönt att fylla på allt hemma sen fick jag fotmassage o mamma lärde mig några övningar som jag ska göra om jag nu minns ens hälften utav dom ;)


nu ska Liam snart gå o sova sen blir de soffslapp hela kvällen lång..

trevlig kvällning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0