sunny sunday


som ni ser så sovs det en hel del här hemma.. hahaa

idag har vart en mysig dag. enligt min mening haha.. gjort köttbullar potatis gräddsås och lingonsylt till lunch jag har vart sååå sugen på de länge.. kan inte äta köp köttbullar längre det är bara bråsk bitar i dom..efter de vart jag utslagen så då sov jag ett tag mattis fixade allt här hemma och sen väckte han mig så vi kunde gå ut så då tog mattis o liam 4hjulingen medans jag o vovvsan gick efter så gick vi till skolgården där de är lekpark och skog. avalon fick oxå prova och åka 4hjuling och de var inge konstigt med de hon är så lugn och go. hade en mysig eftermiddag ute..
nu ska jag göra te och sätta mig i soffan och äta vindruvor och kika på tv..



































ett tips på ett gott te =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vilken fin bild det var på dig och Avalon!! :) Pussis

2009-09-21 @ 14:08:17
URL: http://omao.blogg.se/
Postat av: Evelina

Är det chilli som tagit de där familjefotot på er eller? :D

2009-09-21 @ 21:21:14
Postat av: emma

haha ja man ska ju inte underskatta honom :P

2009-09-22 @ 22:25:08
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)



Har du läst mitt senaste inlägg om "fördomar"?

Om inte, då tkr jag att du ska göra de, för

så mkt fördomar som de försekmr varje dag i

dagens samhälle :)



ha de bra / Emma

2009-09-23 @ 17:51:36
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0