sömn

japp där ligger mina 4 utslagna killar och sover och platsen in mot väggen är alltså min.så man ligger typ som en räka varje natt haha.. tur att de snart kommer in en till bitch till detta hem..












mammas plutt.. han gillar djur och brukar säga att när han bor själv i hus med egen gård utan mamma ska han ha en valp som inte bits.. barn har så roliga funderingar och ideer för sig.. som tex när jag stoppa ner foten i skon och mosade en plommontomat liam stoppat ner. när jag kokade vatten i vattenkokarn hade herrn lagt ner pasta och kottar. eller när vi vaknade av att det luktade konstigt och han hade mikrat bananer. och en gång när jag vilade på soffan kom liam utdragandes med dygnsura kläder mamma titta tvätta tvätta.. jag upp som ett skott och där hade han alltså tvättat våra kläder i toastolen.. hahah ordning och reda löning på fredag.. mamma älskar dig mitt hjärtegryn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0