sick and tired

nu går ögonen i kors strax, vart hämtad vid tio tiden imorse av birgitta och lillemor, vart bjuden på lunch på vägen till stockholm vart en god grekisk sallad för min del.. sen bar de av till svea som är mattes mormor.. sen skjutsade vi hem lillemor och åkte vidare till voovven innan vi skulle dit tog vi oss en sväng på ett centrum och shoppade loss på apoteket och en hundbutik hehe..

och när vi kom fram så vart jag lite chockad hur stooooor hon blivit dubbelt har hon gått upp sen jag var där första gången.. resan hem bestod av köer och trafikstopp pga en krock i västerås.. allt har gått toppen chili är super bra med henne och katten är galen i henne och tvärtom haha. nu ska jag ut med avalon en sista gång innan vi ska göra natt.. hon får heta Avalon både jag och matte kände att hon minsan itne var någon svea när vi såg henne..





Kommentarer
Postat av: Evelina

aww så söt hon är!! :D

2009-09-12 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0