honey



tack mitt fina hjärta som gav mig en mini dator.. =)

förövrigt har jag inget internet sitter på mbilt bredband nu för min internet dosa har pajjat totalt..


det har hänt en hel del här sen jag skrev sist.. ´pappa riita och kevin var här och hälsade på oss i lördags.. söta pappsen jag önskar vi bodde närmare. nu ligger han på sjukhuset imorn ska han opereras...  hoppas operationen går bra jag håller tummar och tår för dig..

sen på söndagen var vi på födelsedagsmiddag hos adde och eve birgitta o svante var oxå där.. imåndags var liam ledig från dagis då det var planeringsmöte för fröknarna.

och igår morse3 kom mamma hit medans dom fixade hennes bil , de var trevligt att ha henne på besök sen när hon skulle hämtA bilen hängdejag och mattis med med hundarna o passade på att vägadom.. avalon som vart 11 veckor igår hade gått upp till 5,2kg och chili 58kg. på em kom loke hit och på kvällningen kom resten av familjen så köäka vi tillsammsn.,. hade en braaa dag.=)

vi gar rivit ner fondväggen i vardagsrummet oxå så imorn ska vi å´ka och kolla på ny tapet..

igår fick jag ett samtal från avalons uppfödare, hon är störtskön..  hon frågade om vi var sugna på utställning och de är jag verkligen så den 22a november ska vi och ´några fler ifrån kullen ställa dom första gången.. *spännande*

jag har extreeeemt ont i fossingarna vilket bara blivit värre de sista dagarna och snackade med mor igår som alltid har bra råd och hon tipsade mig och mkt riktigt stämde de när jag ringdedoktorn idag... mina hälkuddar är sönder efter att ha gått i tygskor,. fan jag älskar tygskor,..men nu har jag jätte ont så doktorn sa att nu ska jag äta voltaren i 10dagar och vila fossingarna köpa  anpassad fotsulor och skinnskor. vilket min ekonomi ej säger yiiihoo till... de får bli voltaren iaf haha haha..

och imorn kommer sis hit efter skolan och ska sova kvar.. har saknat hennes övernattningar här..min älskade galna systeryster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0