sandra min räddare i nöden

trots på hög nivå här hemma just nu.. räkna baklänges från tio och försöka att sålla bort ljudet.. haha så ringde sandra nyss och fråga om vi skulle komma över.. yesyesyes... :P som tur är kom vi nyss in från en promenad oxå så hundarna är rastade och klara..

idag har jag köpt en hundbur som jag hittade på blocket. han skulle vart så snäll att köra hit den men då hade han sett att nr var reggat på min mamma och det visade sig att dom bodde grannar så han har lämnat den där nu och mamma tar med den imorn.. vilket sammanträffande västmaland är rätt stort ändå... =)


idag har jag vart på djurmagasinet och köpt hundben och ett utsällningkoppel och ett täcke till avalon.. sen efter det så mötte jag sandra på stan vi käkade lunch på waynes jag åt en grillat toast med mozzarella och salami och en latte.. sen kollade vi lite på stan och jag köpte en fleecetröja.. alltid bra att ha..

nähä nu ska jag dra min kos..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0