dags att sussa sött






miss you sis.. <3





nu ska jag hoppa in i sängen. har nyss tonat håret.. vart brazil denna gång.. ska upp imornbitt och åka med svärmor när hon gör debut i hundutställning.. ;) kan jag passa på att kika in hur jag ska göra om en månad.. :P



idag har vi vart och kollat på ice age3 och jag kan inte annat än att älska dessa filmer. jag och matte skratta nog högst inne på bion. men shit vad sköna dom filmerna är.. =) liam stackarn var så extremt trött men han kunde hålla upp den var ju 1,5 timme lång så på slutet vart de lite kämpigt sen när vi handla på ica ettan efteråt somnade han i kundvagnen.. sen när vi kom hem kom mamma och kai över med fika.. de var trevligt att få lite kvällsbesök..


nattinatt

Kommentarer
Postat av: rrrrrT

oooooohlalala vad snygg man får lov att vara då ;)

2009-10-26 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0