blixtrar och dunder nanananaa

imorse när jag skulle lämna liam hade jag gjort allt klart för träning och då fråga sandra om vi skulle ta en promenad istället så då hoppade jag över den. och sen gick vi skogsvägen till hundsportcenter sen var de bara hoppa in i duschen ta med lunch och dra hem till sandra sen tog vi våra räsers ner på stan för att fixa min klänning jag ska ha på midsommar




igår kom min gullgubbe med presenter åt mig och liam jag fick en söt rosa klänning jag velat ha ifrån indiska och liam fick detta




nu ska jag dra mig ut på en skogspromenad sen ikväll börjar audition på so you think you can dance. jag brukar inte följa nått på tv men nu kommer jag sitta bänkad varje kväll de går...  vi såg nästan alla förra avsnitt, de ska vara de amerikanska shit dom kan dansa.. =)

Bajjbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0