yesterday

igår var jag och sandra ner på stan. vi tog en fika på waynes. sen hitta jag ett par röda converse å ett par tygskor åt lilleman. var ute och cykla som en galning igår och de är så skönt älskar min räser..



igår var de bara massa knas, vakna av att matte fick ett glas vatten över sig.. de hade vällt omkull på fönsterbrädan, när jag och sandra var ut med chili sket en fågel på min arm och på waynes så spillde sandra ut sin cola fast missa mig med en cm som tur var haha...

nu ska jag ta fram dammsugan sandra kom och störde mig mitt i städningen så de vart baugette och kaffe på gården istället men nu är jag back on track igen snart dags att hämta lilleman. imorn är de sista dagen innan sommarlov




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0