goodie good

igår hämtade jag ut biljetterna till tattobåten tack hjärtat =)... sen om en månad är de hotel bokat upp till trollhättan tattomeltdown... ska bli skit kul tack för den oxå baby.. haha =)

imorn ska jag vara fönmodel åt sandras kompis vid tio tiden... alltid skönt att få bli ompysslad av en frisör trevlig är hon oxå så =) hehe
sen på torsdag börjar min artgrupp behandling så systeryster var så snäll att ta tåget hit och passa liam medans de är.. så dum tid 15-17 varje torsdag 10veckor framöver men de är så jäkla viktigt att jag går på sånt så jag någosnin ska bli bättre.....

var å veckohandla idag fick två par spetstrollor å en bh för 45spänn hahah så billigt kommer man ju knappast över sånt shit annars.. bhn var ju iofs för liten men de var billigt iaf haha...

heartbeat........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0